субота, 10. фебруар 2018.

Senzacionalna pobeda Danilovićeve nad Sevastovom!

U prvom meču susreta Srbija - Letonija snage su odmerile 17 - godišnja Olga Danilović (deveta juniorka sveta i 304. na WTA listi, jedna od najvećih mladih nada svetskog tenisa) i 15. na WTA listi Letonka Anastasija Sevastova. Nakon sat i osam minuta igre Danilovićeva je savladala Sevastovu 6:2, 6:4 i donela prvi poen za Srbiju u ovom veoma teškom i važnom meču. 
"Rezultat ne govori onako kako je bilo. Vrhunski meč sam odigrala, znala sam da bez moje najviše igre koju treba da postignem, protiv nje nemam šta da tražim na terenu. Od početka do kraja sam bila potpuno koncentrisana i gledala samo u sebe, osećala sam da mogu da pobedim i ni jednog trenutka nisam sebe nešto sputavala ili nešto previše razmišljala, jer što više imam emocija u glavi i što više emocija pokazujem to je lošije po mene. Sa timom sam sinoć pričala o svemu, odlično smo se spremili pred meč i sve je bilo onako kako sam ja zamislila u glavi. Izuzetno mi je drago zbog ove pobede jer je bila za Srbiju, što mi je bio dodatni motiv jer stvarno želim da pokažem šta znam i odakle dolazim, mi smo zemlja sporta" - zaključila je maestralna Danilovićeva.
izvor: TSS

Нема коментара: