среда, 15. септембар 2010.

Zašto volim tenis !?!


Pre četiri godine postala je profesionalac i ušla na WTA listu kao 480. 
Mlada Nišlijka počela je da trenira tenis već sa četiri godine, a već je posle dve godine pokazala veliki talenat. 



















Karolina Jovanović(22) važila je za najperspektivniju teniserku u Srbiji, ali su je povrede i nedostatak finansija omeli u napredovanju u karijeri... Ipak, ona najavljuje energičan povratak na teren gde će još jednom pokušati da se domogne elite. U međuvremenu obradovala je muškarce obnaživanjem za septembarski broj „Plejboja“. POEN - Naša teniserka pokazala je svoje zanosne obline, a to je učinila, otkriva, nakon što je njena majka pozvala uredništvo „Plejboja” i predložila im da se Karolina slika za njihov časopis. - Jedno veče sam se vraćala sa treninga kada su me pozvali iz „Plejboja” u želji da dogovore termin za slikanje. Tu sam se potpuno zbunila, ali kada sam došla kući, mama mi je rekla da se čula s njima i da bi to moglo da bude dobra prilika da „podignem prašinu”. Imala sam ponude i od drugih časopisa, ali sam se odlučila za „Plejboj” - objašnjava Karolina. Prašinu se definitivno podigla, barem u njenom rodnom Nišu, gde je teško pronaći primerak „Plejboja”, dok su na njenom sajtu samo pozitivni komentari. - Svi u mojoj okolini oduševljeni su fotografijama. Dugo sam se razmišljala da li da to stvarno uradim zbog mentaliteta ljudi sa Balkana, koji ne gledaju blagonaklono na to, a ipak se pokazao kao pravi potez. Dečko sa kojim sam dugo u vezi me potpuno razume i podržava u svemu, tako da nisam imala problema - kaže Karolina i dodaje da je atmosfera na snimanju bila fantastična. Mlada Nišlijka počela je da trenira tenis već sa četiri godine, a već je posle dve godine pokazala veliki talenat. Karijera joj je išla uzlaznom putanjom, nakon čega su se javljali brojni sponzori. Pre četiri godine postala je profesionalac i ušla na WTA listu kao 480. Međutim, povreda joj onemogućava dalje napredovanje u karijeri. Ipak, sada se vraća spremnija nego ikad i želja joj je da sledeće godine zaigra na US openu. - Javili su se sponzori i sad se dogovaramo. Od novembra krećem na par turnira, a krajem decembra počinjem s ozbiljnim pripremama za narednu sezonu - najavljuje Karolina. http://e24.24sata.rs/issue.php?issue=24sata_150910&uid=d42bccbfcdc4c39431416300e270eb41  

  D. Farkaš

Нема коментара: