петак, 20. јануар 2017.

Јелена Јанковић: Тешко ми је, али игра охрабрује

Српска тенисерка Јелена Јанковић рекла је да јој није лако после пораза од Светлане Кузњецове у трећем колу Отвореног првенства Аустралије, али да је охрабрена игром пред наставак сезоне. Рускиња је рано јутрос победила после више од три и по сата игре у три сета, са 6:4, 5:7, 9:7.

"Једна од нас је морала да изгуби. Разочарана сам и није лако прихватити овај пораз, јер сам створила себи шансу за тријумф. Имала сам брејк лопте на 3:0 у трећем сету. После тога ми је стао сервис, проценат првог сервиса је пао, не знам да ли сам била уморна... Да, тај умор, плус те руптуре које сам имала, тешко је сервирати", пренео је Спорт клуб речи тенисерке из Мелбурна.
Светлана Кузњецова је рано јутрос победила Јелену после више од три и по сата игре у три сета – 6:4, 5:7, 9:7.
"Много је позитивиних ствари из овог меча, дуго нисам играла на овако високом нивоу. Није лепо изгубити, али је лепо што сам поново била део тога. Неколико поена је одлучило. Наставићу вредно да радим. Напредовала сам много у односу на Шенџен и Хобарт. Ако поправим још неке детаље, мислим да могу да се надмећем са свима. Ово је најтежи део – када после три и по сата изгубиш и све те боли. Морам да постанем јача, али игра је ту, показала сам да и даље могу", рекла је репрезентативка Србије.
"Надам се да ћу остати здрава и мислим да у том случају могу да се борим са најјачима на свету", додала је она.

Нема коментара: