недеља, 8. фебруар 2015.

Ивана Јоровић: Поносна сам



Селектор ФЕД куп репрезентације Србије Татјана Јечменица честитала је тенисеркама на победи против Хрватске и пласману у плеј-оф за попуну Светске групе Б

ФОТО: ТСС


ФОТО: ТСС
Знали смо да неће бити лако, Белгија и Хрватска су били фаворити, али веровале смо у нас и честитам играчицама на великом успеху. Подмлађивање репрезентације је кад - тад морало да дође, међутим девојке су показале да имају блиставу будућност. Надам се да ће и у плеј-офу доћи до победе – рекла је Јечменица.
Србија је у баражу победила Хрватску, а одлучујући поен донела је Александра Крунић, која је била боља од Доне Векић са 6:1, 6:1.
Пресрећна сам што смо победиле, надам се да ћемо наставити у овом ритму и у априлу вратити се тамо где припадамо. Честитам Ивани на феноменалиним партијама, победила је играчицу из Топ 100. Изузетно сам поносна на њу, одрадила је већину посла, јер сам у сваки меч улазила са предношћу од 1:0 – рекла је Крунићева.
Пре ње на терен је изашла Ивана Јоровић и савладала Ану Коњух са 6:3, 2:6, 7:5.
Ово је велико искуство за мене, дале смо максимум и резултат је дошао. Трудила сам се да играм своју игру од почетка, ушла сам са малим притиском у меч, дала све од себе, можда сам могла и лакше да победим, а не у три сета. Надам се да ћемо се и у априлу показати у правом светлу – поручила је Јоровићева.
Плеј-оф за попуну Светске групе Б на програму је 18. и 19. априла.


 Ивана Јоровић: Поносна сам

 Српска тенисерка Александра Крунић рекла је да јој није било много важно како игра, већ да само освоји поен, донесе победу свом тиму против Мађарске и обезбеди пласман у бараж Прве групе Евро-афричке зоне Фед купа.


Тенисерке Србије пласирале су се у бараж Прве групе Евро-афричке зоне Фед купа, пошто су данас у Будимпешти повеле против Мађарске са недостижних 2:0. Поене Србији донеле су Ивана Јоровић победом против Далме Галфи од 6:1, 6:0 и Александра Крунић против Тимее Бабош од 7:6, 0:6, 7:6.

У Групи А Србија је јуче победила Аустрију са 3:0 и са две победе пласирала се у бараж, у коме ће у суботу 7. фебруара играти са победником Групе Д у којој се такмиче Хрватска, Белгија, Израел и Летонија.

– Очекивала сам тежак меч, одрасла сам са Тим, знам да је велики борац, нарочито када игра за Мађарску. Изгубила сам енергију у другом сету, сигурно због притиска, тешко сам дисала, било ми је мука и свега преко главе у неком тренутку, али срећна сам што сам то прихватила. Ишла сам кроз меч са тиме на раменима и успела да донесем бод – рекла је Александра Крунић.

– Мени игра није битна у Фед купу, нисам овде дошла да градим своју игру за следеће турнире, него да како год знам и умем изборим поен – додала је 77. тенисерка света.

Она је похвалила Ивану Јоровић, која је остварила две победе.

– Браво за Ивану, она је дебитант у Фед купу а лагано је добила оба меча. Мислила сам да ће бити теже, много ми је олакшала оба дана тиме што сам почињала са 1:0 – рекла је Крунић.

Тенисерка Ивана Јоровић рекла је да је поносна на своју игру.

– Ушла сам добро у меч, била сам опуштенија него јуче (против Аустрије), дала сам све од себе и резултат је то показао. Ово је моја друга победа за Србију, веома сам поносна јер знам да сваки пут дајем максимум. Посебан је осећај када играте за Србију – рекла је Јоровић.

извор: Спортски журнал

Нема коментара: