недеља, 2. новембар 2014.

Чилић: Захвалан сам Ђоковићу до краја живота




"Био сам врло изненађен Ђоковићем. Борио се за мене као ретко ко. Не види се често да се неко из самог врха тако бори за неког другог. Бићу му захвалан до краја живота на начину на који ме је подржао. То ме је учинило јачим изнутра"



ФОТО: АП

Најбољи хрватски тенисер Марин Чилић рекао је да је до краја живота захвалан Новаку Ђоковићу због подршке прошле године, када хе био оптужен за коришћење допинга.

Због грешке Међународне тениске федерације Чилић је био суспендован четири месеца и то је могло да угрози његову каријеру, али је касније ослобођен оптужби, да би се ове године вратио на терен у великом стилу и освојио свој грен слем трофеј на ЈУ-ЕС Опену.

– Догађања прошле године променила су ме као особу. Тада сам сазнао ко су ми пријатељи, а ко се претварао да ми је пријатељ. Тек тада сам постао свестан какве људе имам око себе – рекао је, између осталог, Чилић у интервјуу Ројтерсу и захвалио се најбољем тенисеру света Новаку Ђоковићу, који је стао уз њега.

– Био сам врло изненађен Ђоковићем. Борио се за мене као ретко ко. Не види се често да се неко из самог врха тако бори за неког другог. Бићу му захвалан до краја живота на начину на који ме је подржао. То ме је учинило јачим изнутра – казао је Чилић.

Хрватски тенисер тренутно заузима 9. место на АТП листи, а обезбедио је учешће на завршном турниру сезоне овог месеца у Лондону.
http://www.zurnal.rs/tenis/novak-djokovic/8525/cilic-zahvalan-sam-djokovicu-do-kraja-zivota

Нема коментара: